کشف لذت خلق آثار هنری دیواری زیبا: نکات و ترفندهای هیجان‌انگیز برای دوره آموزشی نقاشی دکوراتیو و دکورئال

در دوره‌ی آموزشی نقاشی دکوراتیو، شما با انواع تکنیک‌ها و متریال و ابزار مختلف آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه تابلوهای هنری و زیبا خلق کنید.

این دوره فرصتی عالی برای شماست تا مهارت‌های نقاشی خود را بهبود ببخشید و در صورت تمایل از این راه به درآمد برسید.

تابلوهای دکوراتیو می‌توانند به یک دیوار بی‌روح و سرد، جان تازه‌ای ببخشند و زیبایی را به آن هدیه دهند. این تابلوها علاوه بر زیبا کردن محیط، به شما کمک می‌کنند تا دیوارهای منزل یا محل کار خود را از حالت یکنواخت خارج کنید.

در این هنر هیچ محدودیتی وجود ندارد و هنرمند خلاق می‌تواند با انواع متریال و تکنیک‌ها و تلفیق سبک‌های نقاشی، آثاری مدرن و مناسب محیط خلق کند.

همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر این مدل تابلوها در ایران و حتی در کل جهان، نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. تابلوهای مدرن، جزو اولین گزینه‌ها برای دکوراسیون منزل‌ها یا مراکز تجاری و اداری، لابی هتل‌ها، سالن اجتماعات ادارات، فروشگاه‌های مبلمان و لوازم خانگی و غیره قرار می‌گیرند.

از جذابیت‌های دیگر این رشته این است که محدودیتی برای انتخاب بیس وجود ندارد و شما می‌توانید هنر خود را بر روی دیوار، انواع پارچه مثل پرده، مبلمان و حتی لباس و وسایل چوبی ارائه دهید.

در دوره‌ی آموزشی نقاشی دکوراتیو، شما با انواع تکنیک‌ها و متریال و ابزار مختلف آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه با آنها کار کنید و تابلوهای هنری و زیبا خلق کنید.

در این دوره، سعی می‌کنیم در یک مدت کوتاه، هر آنچه که از نقاشی و تکنیک‌های دکوراتیو و دکورئال لازم است بدانید را به شما آموزش دهیم.

اگر طرفدار تابلوهای مدرن و دکوراتیو هستید، می‌توانید خیلی سریع در یکی دو جلسه، تابلوهای مدرن و دکوراتیو خلق کنید. اگر طرفدار تابلوهای رئال و دکورئال هستید، در چهار یا پنج جلسه می‌توانید آثاری بسیار هنرمندانه و جذاب را به اتمام برسانید.

در دوره‌ی دکورئال، علاوه بر تابلوهای رئال و دکورئال، تابلوها و تکنیک‌های دکوراتیو را نیز به طور کامل آموزش می‌بینید.

این رشته یک دوره‌ی بینظیر است، هم برای حال و روحیه‌ی شما و هم اینکه می‌توانید از این راه به راحتی به درآمد برسید.

شما با توجه به علاقه‌ی خودتان می‌توانید انتخاب کنید در کدام زمینه فعالیت کنید.

سرفصل‌های دوره‌ی تابلو دکوراتیو:

شناخت تئوری سبک‌ها و یادگیری سبک مدرن و آبستره

  • انواع سبک‌های نقاشی مانند رئالیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، آبستره، روکوکو، و مدرن را می‌شناسیم و ویژگی‌های هر سبک را بررسی می‌کنیم. همچنین، سبک مدرن و آبستره را به صورت عملی و کامل یاد می‌گیریم و کار می‌کنیم.

شناخت تئوری و عملی رنگ‌ها و ترکیب رنگ

  • رنگ‌های اصلی، فرعی، مکمل و غیره را می‌شناسیم و یاد می‌گیریم با ترکیب هر دو یا چند رنگ چه رنگی به دست می‌آوریم و می‌توانیم هر رنگی را که می‌بینیم بسازیم.

آشنایی و کار با تکنیک‌های مختلف

  • با تکنیک‌های مختلف نقاشی مانند رنگ روغن، اکریلیک، آبرنگ و غیره آشنا می‌شویم و ویژگی‌های هر تکنیک را بررسی می‌کنیم. البته تکنیک اصلی و اجرایی ما در این دوره رنگ روغن و اکریلیک است، اما در صورت لزوم و با توجه به علاقه‌ی هنرجو بقیه‌ی تکنیک‌ها را نیز اجرا می‌کنیم.

آشنایی و کار با انواع متریال و ابزار مورد استفاده در نقاشی مدرن

  • با انواع متریال و ابزار نقاشی مانند ورق طلا، تکسچر، جسو، کاردک، شابلون و غیره آشنا می‌شویم و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را می‌آموزیم.

آشنایی و یادگیری انواع بافت و برجسته‌سازی و نحوه‌ی ایجاد آن

  • انواع بافت و برجسته‌سازی در تابلوهای مدرن (دکوراتیو و گاهاً دکوررئال) استفاده می‌شود. در این بخش یاد می‌گیریم که چگونه هر بافت و برجستگی را با چه قلم، کاردک، متریال و ابزاری و با چه تکنیکی ایجاد کنیم.

یادگیری انواع قلم‌زنی

  • انواع قلم‌زنی مانند انواع محو کردن، انواع لکه‌گذاری و غیره را می‌آموزیم.

آشنایی با دکوپاژ و کلاژ (میکس مدیا)

  • دکوپاژ یک تکنیک جذاب است که در آن می‌توانید عکس مورد نظر خود را روی بیس مختلف اجرا کنید. سپس با کمک نقاشی یا کلاژ آن را زیباتر و به یک تابلوی هنری تبدیل کنید. این تکنیک برای سفارش گرفتن و ورود به بازار کار مناسب است.

کلاژ نوعی برجسته‌سازی با وسایل مختلف مانند پارچه، نگین، مهره، گل مصنوعی، مقوا، تکه چوب و غیره است. با ترکیب نقاشی و کلاژ یا دکوپاژ و کلاژ می‌توان آثار زیبا خلق کرد.

سرفصل‌های دوره‌ی تابلو دکورئال:

  • در این دوره علاوه بر سرفصل‌های دوره‌ی تابلو دکوراتیو، سبک‌های رئال، سورئال و امپرسیونیسم نیز آموزش داده می‌شود.

  • با بیس طراحی (طراحی مقدماتی) آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید خودتان طراحی تابلو خود را انجام دهید.

  • در دوره‌ی تابلوهای دکوراتیو پیشرفته روی تکنیک‌های لکه‌گذاری، محو کردن و سایه‌پردازی بیشتر کار می‌کنیم.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
4,800,000 تومان9,100,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.